Bruno Banani

Kam sa hrabú značky Versace, Hugo Boss alebo Dior, keď môžete mať neprekonateľného Bruna Banani. Veď táto značka v sebe nesie mnoho, čo tie vyššie menované naozaj nemajú. Svoju popularitou nepozná medze, obľúbilo si ju naozaj veľké množstvo žien i mužov, pretože tieto parfumy majú v sebe akúsi nezameniteľnú vôňu, ktorú jednoducho musí mať každá žena vo svojej veľmi pekné kabelke. Každý muž jej musí voňať, pretože len s touto vôňou mu neodolá žiadna žena. Dilema, ktoré sa vždy nesie v duchu takom, že nevieme, ktorú vôňu zvoliť, vždy vyriešime jednoznačne, a to s Brunom! Ak stále váhate, či si Bruna vziať, prečítajte si niečo z histórie a tiež pár bodov, ktoré vás len utvrdí v rozhodnutí, že Bruno je vždy správna voľba.

Niečo málo z histórie

Celú spoločnosť založil v roku 1993 Wolfgang Jassner, ktorý umiestnil sídlo celej spoločnosti do nemeckého mesta Chemnitz. Značka teda pôsobí na trhu viac ako dvadsať, preto sa nie je čomu diviť, keď si našla svojich zákazníkov v každom kútiku sveta. O päť rokov neskôr sa zrodil v marketingovom centre nápad, že by sa do propagácie firmy mohli zahrnúť aj kozmonauti. A práve skrze takto tematickú reklamu sa značka dostala medzi najpredávanejšie tej doby. Pred ôsmimi rokmi navyše začala značka vyrábať aj oblečenie, ktoré je dodnes v súlade s ekologickým systémom. Produkujú totiž vlákna Biophyl z Advansa s triedou 1 Oeko-Tex podľa Štandard ratingu. Preto práve taktiež žne úspechy – v tomto prípade najmä u ochrancov prírody. Na olympijských hrách v Soči značka upozornila na svoju maličkosť vďaka reprezentantovi, ktorý sa taktiež volal Bruno Banani. Šikovný marketingový trik im opäť zdvihol popularitu a tá stále rastie až do súčasnosti.

Prečo si teda zvoliť Bruna?

  • je ekologický
  • má viac ako dvadsaťročnú históriu
  • spokojnosť zákazníkov je na prvom mieste
  • skvelý vzhľad aj samotná vôňa
  • je jednoducho senzačný